loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 218 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

تحقیقات، مطالعات و بررسی پتانسیل های بازار در باب گلکسی S6 توسط سامسونگ، در قالبی به نام پروژه صفر آغاز شده است. شایعات و سرنخ ها حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال یه دستگاه متفاوت و منحصر به فرد است. چرا که مدتی است آمارهای مالی این شرکت رو به کاهش است. پس نیاز به تغییر و بازگشت به صدر جدول دارد. ناگفته نماند که نسبت به سه ماه مشابه سال قبل، سامسونگ 8.2درصد کاهش داشته است. این کاهش نیاز به جبران دارد و همانطور که همیشه با گذشت نیمی از سال سامسونگ کار بر روی سری S را شروع می کند، کار بر روی S6 با پروژه صفر شروع شده است.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 22 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

زمانی که پرچم‌داران کوچک و بزرگ سونی معرفی شدند، یکی از ویژگی‌های جدیدی اضافه‌شده Remote Play بود که انتظار آن را داشتیم تا برای دستگاه‌های سال گذشته نیز عرضه شود. در کنار عرضه شدن این ویژگی، انتظار بهبودهایی را در دوربین کنار اندروید 4.4.4 داشتیم که هم‌اکنون این اتفاق میسر شده است. آپدیتی برای Xperia Z2 منتشر شده است که باعث یک کوچ به اندروید 4.4.4 در کنار تمام ویژگی‌های Z3 خواهد شد تا سونی این اطمینان را به کاربران پرچم‌دار 6 ماه گذشته بدهد که هیچ کمبودی وجود ندارد!

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 42 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

اچ تی سی امروز و به صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه های One M8 و M7، پرچمدارهای امسال و سال گذشته خود را 90 روز دیگر به اندروید 5 به روزرسانی خواهد کرد. این شرکت مدعی است که به تازگی Source Code های سیستم عامل جدید به دستش رسیده است و از امروز برای به روزرسانی دستگاه های خود اقدام خواهد نمود.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 13 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

اوایل امسال بود که گلکسی گرند 2 در هند معرفی شد و حالا باگذشت 10 ماه از رونمایی در حال صحبت برای ورود نسل بعدی، گلکسی گرند 3 هستیم. SM-G7200 که بیشتر به‌عنوان یک اسمارت فون میان رده و ساده دسته‌بندی می‌شود، رد پایی از خود در GFX Benchmark به‌جا گذاشته است. این رسم است که وقتی چنین مدارکی پیدا بشود، بحث‌های مختلفی در رابطه با اسمارت فون مذکور انجام شود. اگر شما هم علاقه‌ای به سری گرند سامسونگ دارید، با رویت همراه باشید.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 12 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

 Lumia RM-1090 اولین گوشی همراه با نام تجاری مایکروسافت گواهینامه TENAA چین را دریافت کرد. آرم مایکروسافت در قسمت جلویی و پشت دستگاه قرار گرفته استو خبری از آرم نوکیا نیست! با رویت باشید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟