loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 51 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

شایعه شده که سامسونگ در تلاش است تا یک تبلت جدید ۱۳ اینچی را با صفحه نمایش LCD راهی بازار کند. شاید این تبلت به اندروید ۵ و پردازنده‌ی ۶۴ بیتی مجهز شود.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 217 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

تحقیقات، مطالعات و بررسی پتانسیل های بازار در باب گلکسی S6 توسط سامسونگ، در قالبی به نام پروژه صفر آغاز شده است. شایعات و سرنخ ها حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال یه دستگاه متفاوت و منحصر به فرد است. چرا که مدتی است آمارهای مالی این شرکت رو به کاهش است. پس نیاز به تغییر و بازگشت به صدر جدول دارد. ناگفته نماند که نسبت به سه ماه مشابه سال قبل، سامسونگ 8.2درصد کاهش داشته است. این کاهش نیاز به جبران دارد و همانطور که همیشه با گذشت نیمی از سال سامسونگ کار بر روی سری S را شروع می کند، کار بر روی S6 با پروژه صفر شروع شده است.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 13 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

اوایل امسال بود که گلکسی گرند 2 در هند معرفی شد و حالا باگذشت 10 ماه از رونمایی در حال صحبت برای ورود نسل بعدی، گلکسی گرند 3 هستیم. SM-G7200 که بیشتر به‌عنوان یک اسمارت فون میان رده و ساده دسته‌بندی می‌شود، رد پایی از خود در GFX Benchmark به‌جا گذاشته است. این رسم است که وقتی چنین مدارکی پیدا بشود، بحث‌های مختلفی در رابطه با اسمارت فون مذکور انجام شود. اگر شما هم علاقه‌ای به سری گرند سامسونگ دارید، با رویت همراه باشید.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 14 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سامسونگ تمام دستگاه های شاخص خود را در سال 2014 منتشر کرده است. در حال حاضر دنیای تکنولوژی به نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی S6 چشم دوخته اند و هرگاه سامسونگ بخواهد کار به روی پرچمداری را شروع کند، جهان منتظر اعجوبه ای متفاوت است.

به گزارش منابع SamMobile سامسونگ در مرحله اول توسعه گلکسی S6 است. به طوری که نمی توان مشخصات و ویژگی های آن را تایید کرد. با این حال چیزی که مشخص شده است، اسم رمز عجیب و غریب آن است. بله پروژه ای به نام “پروژه صفر”

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 12 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

به جهان تکنولوژی در اطراف خود نگاهی بیندازید. همه چیز با سرعت زیادی در حال تغییر و دگرگونی است. در دنیای موبایل‌ها و تبلت ها نیز روز به روز شاهد پیشرفت‌های چشم گیر آن‌ها هستیم. از اضافه شدن امکانات کاربردی زیاد گرفته تا افزایش سرعت و بهبود کارایی این نوع دستگاه‌ها همگی در حال تغییر هستند. در این مقاله سعی داریم تا در ویدیویی که در یکی از شبکه‌های اینترنتی منتشر شده، به مقایسهٔ سرعت گلکسی نوت 4 و آیفون 6 پلاس بپردازیم.با رویت همراه باشید.

درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟