loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 57 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

پارسی جو یک موتور جستجوی بومیست که تا به حال از لحاظ کیفی بسیار خوب عمل کرده.سازندگان این موتور جستجو اپلیکیشن اندرویدی را برای این موتور جستجو منتشر کرده اند که به بررسی آن میپردازیم با رویت همراه باشید.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 22 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

زمانی که پرچم‌داران کوچک و بزرگ سونی معرفی شدند، یکی از ویژگی‌های جدیدی اضافه‌شده Remote Play بود که انتظار آن را داشتیم تا برای دستگاه‌های سال گذشته نیز عرضه شود. در کنار عرضه شدن این ویژگی، انتظار بهبودهایی را در دوربین کنار اندروید 4.4.4 داشتیم که هم‌اکنون این اتفاق میسر شده است. آپدیتی برای Xperia Z2 منتشر شده است که باعث یک کوچ به اندروید 4.4.4 در کنار تمام ویژگی‌های Z3 خواهد شد تا سونی این اطمینان را به کاربران پرچم‌دار 6 ماه گذشته بدهد که هیچ کمبودی وجود ندارد!

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

اچ تی سی امروز و به صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه های One M8 و M7، پرچمدارهای امسال و سال گذشته خود را 90 روز دیگر به اندروید 5 به روزرسانی خواهد کرد. این شرکت مدعی است که به تازگی Source Code های سیستم عامل جدید به دستش رسیده است و از امروز برای به روزرسانی دستگاه های خود اقدام خواهد نمود.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 15 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

این روزها در فضای وب اخبار به روزرسانی اندروید 5.0 بیش از هر خبر دیگری پیچیده است. هر کاربری نگران آن است که دستگاهش به روزرسانی را دریافت نکند. این به روزرسانی بزرگترین به روزرسانی گوشی همراه جهان تا به این تاریخ است و کاربرها از اینکه آن را دریافت کنند بسیار هیجان زده می شوند.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 12 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

نسخه جدید جیمیل اندروید قرار است به زودی در گوگل پلی عرضه شود. اما اگر نمی توانید صبر کنید، می توانید فایل  آن را از لینک آخر مطلب دانلود و نصب نمایید.

در نسخه جدید علاوه بر حساب یاهو، شما می توانید از سایر حساب های کاربری نیز استفاده کنید. تغییرات زیادی در این نسخه صورت گرفته که مهمترین آن همانطور که اشاره شد افزودن چند حساب کاربری از چند سرویس دهنده مختلف است.

 

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 18 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

گوگل قصد دارد مشکل انتقال اطلاعات بین اندروید و آی او اس را ساده تر کند تا کاربران به راحتی بتوانند فایل‌های خود را بین ابزارهای تحت این سیستم‌عامل‌ها منتقل کنند.

 

درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟