loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 22 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

زمانی که پرچم‌داران کوچک و بزرگ سونی معرفی شدند، یکی از ویژگی‌های جدیدی اضافه‌شده Remote Play بود که انتظار آن را داشتیم تا برای دستگاه‌های سال گذشته نیز عرضه شود. در کنار عرضه شدن این ویژگی، انتظار بهبودهایی را در دوربین کنار اندروید 4.4.4 داشتیم که هم‌اکنون این اتفاق میسر شده است. آپدیتی برای Xperia Z2 منتشر شده است که باعث یک کوچ به اندروید 4.4.4 در کنار تمام ویژگی‌های Z3 خواهد شد تا سونی این اطمینان را به کاربران پرچم‌دار 6 ماه گذشته بدهد که هیچ کمبودی وجود ندارد!

ریموت پلی در ابتدا لیست قرار دارد؛ Sony با افزودن قابلیت PS4 Remote Play به سری Xperia Z3 انقلابی را در فناوری بازی مهندسی کرده است. با تنها تلفن‌های هوشمند دارای PS4 Remote Play، می‌توانید از Xperia Z3 Dual یا Xperia Z3 Compact خودتان به‌عنوان نمایشگر راه دور برای متصل شدن به PS4 و کنترل بازی‌هایتان در کنسول بازی، استفاده کنید.  برای زمان‌هایی که تلویزیون در حال استفادهٔ دیگری به‌جز بازی است، کافی است تلفن هوشمند Xperia خودتان را با استفاده از شبکهٔ Wi-Fi خانگی به PS4 متصل کنید و از کنترل‌کنندهٔ بازی بی‌سیم DUALSHOCK®4 با نگهدارندۀ کنترل بازی مدل GCM10 برای ادامهٔ بازی در هرکجا از خانه روی Xperia Z3 Dual و Xperia Z3 Compact، استفاده کنید.

در قسمت دوم، Z2 هم‌اکنون از ویژگی‌های جدید صدا موجود در پرچم‌دار سونی نیز بهره می‌برد. Hi-Res audio playback با فنّاوری DSEE HX که قرار است یک تجربه متفاوت را در هنگام گوش دادن به موسیقی برای شما فراهم کند، برای بیشتر دستگاه‌های سونی بهینه‌شده است که Z2 اولین دستگاه در لیست دریافت بوده است.

z2

اگر از اپلیکیشن دوربین Z3 خوشتان آمده است نگران نباشید برای این‌که به‌طور کامل برای Z2 شما فراهم آمده است. Sound Photo, AR Fun, Multi Camera و حالت Face In هم برای Z2 و هم برای Z2 Tablet عرضه خواهد شد. متأسفانه قابلیت Live on YouTube که در Z3 شاهد بودیم در این به‌روزرسانی قرار داده نشده است، شاید سونی قابلیت مذکور را اختصاصی Z3 تصور کرده باشد.

Smart Screen Rotation: قابلیتی که چرخش تصویر اسمارت فون را هوشمند کرده؛ شاید این قابلیت زیاد کاربردی نباشد اما به قول سونی اگر راهنمای استفاده از آن را بخوانید دیگر به سراغ خاموش و روشن کردن چرخش صفحه نخواهد رفت زیرا این کار به‌صورت هوشمند انجام‌شده و زین پس دستگاه می‌تواند بفهمد که آیا شما دراز کشیده‌اید یا خیر!

Stamina Mode نیز در این آپدیت وجود دارد و مهم‌تر از آن‌که Ultra Stamina Mode که در Z3 دیده‌ایم، دقیقاً در Z2 وجود دارد. یکی از ویژگی‌های جالبی که در Z3 وجود داشت، امکان باز کردن قفل با متصل شده به یک وسیله بلوتوثی شناخته‌شده از قبل بود که هم‌اکنون کاربران Z2 نیز بهره خواهند برد. به‌طورکلی می‌توان گفت که سونی امکانات نرم‌افزاری کاربران Z2 را دقیقاً تا Z3 بالا برد درنتیجه شاید برای سونی کمی گران تمام شود زیرا به‌شدت فروش Z3 را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد! البته این دلیلی کاملی نخواهد بود و مسلماً پیشرفت صفحه‌نمایش و طراحی از عوامل مهم‌تری خواهد بود اما به‌هرحال منتظر هستیم تا سونی درزمینهٔ ارائه به‌روزرسانی اندروید L پیشگام باشد.

منبع ترنجی

برچسب ها اکسپریا , سونی , اندروید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟