loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 51 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

شایعه شده که سامسونگ در تلاش است تا یک تبلت جدید ۱۳ اینچی را با صفحه نمایش LCD راهی بازار کند. شاید این تبلت به اندروید ۵ و پردازنده‌ی ۶۴ بیتی مجهز شود.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 17 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

همان طور که می دانید، تبلت نکسوس 9 دارای صفحه‌ نمایش ۸.۹ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد؛ قطعا با وجود چنین صفحه نمایشی، کاربران بیش از هر زمان دیگری، نگران عمر باتری دستگاه خود هستند. راه چاره چیست؟ تست عمر باتری؛ تست عمر باتری می تواند تکلیف کاربر را مشخص کند و بگوید که عمر باتری هر دستگاه، تا چه حد رضایت بخش است. با رویت همراه باشید تا به شما بگوییم که تا چه حد می توانید روی باتری گوگل نکسوس 9 حساب باز کنید.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 35 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سونی در تاریخ 12 شهریور امسال، در نمایشگاه IFA 2014 از خانواده اکسپریا زد 3 پرده برداری کرد. این خانواده شامل سه عضو اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت، اکسپریا تبلت زد 3 کامپکت، می شود. طبق آزمایشاتی که سایت های معتبر خارجی بر روی دو عضو کوچک خانواده یعنی اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت انجام دادند، می توان گفت این دو گوشی عمر باتری بسیار خوبی دارند. اما وضعیت برادر بزرگ خانواده چگونه است؟ آیا اکسپریا تبلت زی 3 کامپکت هم مانند دو عضو دیگر خانواده اکسپریا زد 3 عمر باتری بسیار خوبی دارد؟

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 24 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

سونی یک اینفوگرافیک از اکسپریا زد ۳ تبلت تهیه کرده تا برخی از ویژگی‌های خاص این تبلت مانند وزن سبک، بدنه‌ی باریک و مقاومت در برابر نفوذ آب به داخل دستگاه را نمایش دهد.

 

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 11 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

.طبق شایعات آیپد پروی  ۱۲.۲ اینچی بیشتر بر روی حوزه ی آموزشی تمرکز کرده و اسپیکر های بزرگی دارد.امروز اطلاعاتی درباره ی این آیپد منتشر شده با رویت همراه باشید  

درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟