loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 217 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

تحقیقات، مطالعات و بررسی پتانسیل های بازار در باب گلکسی S6 توسط سامسونگ، در قالبی به نام پروژه صفر آغاز شده است. شایعات و سرنخ ها حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال یه دستگاه متفاوت و منحصر به فرد است. چرا که مدتی است آمارهای مالی این شرکت رو به کاهش است. پس نیاز به تغییر و بازگشت به صدر جدول دارد. ناگفته نماند که نسبت به سه ماه مشابه سال قبل، سامسونگ 8.2درصد کاهش داشته است. این کاهش نیاز به جبران دارد و همانطور که همیشه با گذشت نیمی از سال سامسونگ کار بر روی سری S را شروع می کند، کار بر روی S6 با پروژه صفر شروع شده است.

طبق رسم هر سال با شروع هر پروژه شایعات نیز شروع می شوند. SamMobile نیز به تازگی از منابع خود کمک گرفته و اطلاعاتی درباره S6 منتشر کرده است. این اطلاعات کلی است؛ ولی حاوی اطلاعاتی جالب و خواندنی است.

برای شروع باید گفت که سامسونگ همیشه پرچمدارنش را در دو مدل با دو پردازنده متفاوت عرضه می کند. گویا قرار است یکی از نسخه های S6 با پردازنده کوالکوم Snapdragon 810 که 64بیتی نیز می باشد، عرضه شود. نسخه دیگر نیز با پردازنده سامسونگ اگزینوس 7420 و هشت هسته ای می باشد. این پردازنده قبلاً با عنوان اگزینوس 5433 عرضه می شد که در نسخه جدید تفاوت هایی از جمله تکنولوژی ساخت HKMG 20nm و ارائه محاسبات 64 بیتی را دارد.

5433-01-image

نکته: پردازنده اگزینوس 7420 از “تشخیص چهره” و “تشخیص شبکیه چشم” پشتیبانی می کند. به نظر شما در نهایت گلکسی S6 با کدام یک از این ویژگی های ارائه می شود؟

سایز صفحه نمایش هنوز مشخص نیست. اما انتظار رزولوشنی برابر با 2560*1440 پیکسل را داریم. دوربین 16 یا 21 مگاپیکسلی با استفاده از تکنولوژی سونی و مدل Exmor RS IMX240 را انتظار داریم (احتمالاً همان که در نوت 4 بکار گرفته شده است). دوربین جلویی نیز اکنون کمتر از 5مگاپیکسل دوربین حساب نمی شود. ظاهراً قرار است مدل های مختلف در سه نسخه 32 و 64 و 128 گیگابایت عرضه شوند.

برای سایر جزییات نیز می توان به مودم LTE جدید (مودم 333 اگزینوس) جایگزین سیلیکون اینتل، اشاره کرد. این مودم همراه ماژول BCM4773 عرضه می شود. انجام محاسبات GPS، بلوتوث، وای فای و سنسورها به عهده این ماژول می باشد که با توجه به پردازنده انتظار به حداقل رساندن در مصرف باتری را داریم.

در نهایت لیستی از مدل های مختلف S6 در مناطق مختلف به دست ما رسیده است که می توانید مشاهده کنید.

s6 model

منبع ترنجی

برچسب ها سامسونگ , گلکسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟