loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 41 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

اچ تی سی امروز و به صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه های One M8 و M7، پرچمدارهای امسال و سال گذشته خود را 90 روز دیگر به اندروید 5 به روزرسانی خواهد کرد. این شرکت مدعی است که به تازگی Source Code های سیستم عامل جدید به دستش رسیده است و از امروز برای به روزرسانی دستگاه های خود اقدام خواهد نمود.

اینکه HTCبه تازگی Source Code ها را دریافت کرده باشد کمی عجیب است، چرا که اولا گوگل گفته بود که این Source code ها را زودتر از موعد در اختیار OEMهای خود، یا به عبارتی شرکت های اصلی سخت افزاری همکار گوگل قرار خواهد داد. دوما HTC حالا همکار nexus ساز گوگل است و تبلت Nexus 9 را آن ها ساخته اند، پس زودتر از این ها باید به Source Code های اندروید 5 دسترسی می داشته اند.

به هر صورت خبر خوش اینجاست که دارندگان پرچمدارهای HTC یعنی مدل های HTC One M8 و M7، پرچمدارهای سال 2013 و 2014 سرکت می توانند منتظر جدیدترین نسخه اندروید برای دستگاه خود باشند.هنوز هیچ صحبتی درباره مدلهای دیگر شرکت نشده است و وضعیت دریافت به روزرسانی آن ها مشخص نیست.

در پایان باید گفت هرچند 90 روز دیگر یا به عبارتی 3 ماه بعد از تاریخ امروز که می شود حوالی اوسط بهمن ماه این دستگاه های به جدیدترین سیستم عامل گوگل به روزرسانی می شوند اما آیا این وضعیت پسندیده است؟ مشخصا این ایراد فقط به شرکت HTC وارد نیست و دیگر شرکا سخت افزاری گوگل هم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند اما در قیاس با روال به روزرسانی دستگاه های اپل می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند؟

منبع ترنجی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟