loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 22 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

زمانی که پرچم‌داران کوچک و بزرگ سونی معرفی شدند، یکی از ویژگی‌های جدیدی اضافه‌شده Remote Play بود که انتظار آن را داشتیم تا برای دستگاه‌های سال گذشته نیز عرضه شود. در کنار عرضه شدن این ویژگی، انتظار بهبودهایی را در دوربین کنار اندروید 4.4.4 داشتیم که هم‌اکنون این اتفاق میسر شده است. آپدیتی برای Xperia Z2 منتشر شده است که باعث یک کوچ به اندروید 4.4.4 در کنار تمام ویژگی‌های Z3 خواهد شد تا سونی این اطمینان را به کاربران پرچم‌دار 6 ماه گذشته بدهد که هیچ کمبودی وجود ندارد!

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 35 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سونی در تاریخ 12 شهریور امسال، در نمایشگاه IFA 2014 از خانواده اکسپریا زد 3 پرده برداری کرد. این خانواده شامل سه عضو اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت، اکسپریا تبلت زد 3 کامپکت، می شود. طبق آزمایشاتی که سایت های معتبر خارجی بر روی دو عضو کوچک خانواده یعنی اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت انجام دادند، می توان گفت این دو گوشی عمر باتری بسیار خوبی دارند. اما وضعیت برادر بزرگ خانواده چگونه است؟ آیا اکسپریا تبلت زی 3 کامپکت هم مانند دو عضو دیگر خانواده اکسپریا زد 3 عمر باتری بسیار خوبی دارد؟

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 24 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

سونی یک اینفوگرافیک از اکسپریا زد ۳ تبلت تهیه کرده تا برخی از ویژگی‌های خاص این تبلت مانند وزن سبک، بدنه‌ی باریک و مقاومت در برابر نفوذ آب به داخل دستگاه را نمایش دهد.

 

درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟