loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 14 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سامسونگ تمام دستگاه های شاخص خود را در سال 2014 منتشر کرده است. در حال حاضر دنیای تکنولوژی به نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی S6 چشم دوخته اند و هرگاه سامسونگ بخواهد کار به روی پرچمداری را شروع کند، جهان منتظر اعجوبه ای متفاوت است.

به گزارش منابع SamMobile سامسونگ در مرحله اول توسعه گلکسی S6 است. به طوری که نمی توان مشخصات و ویژگی های آن را تایید کرد. با این حال چیزی که مشخص شده است، اسم رمز عجیب و غریب آن است. بله پروژه ای به نام “پروژه صفر”

این اولین بار است سامسونگ تصمیم گرفته که با چنین اسم رمز منحصر به فردی پروژه ای را شروع کند. پروژه J (گلکسی S4پروژه H (گلکسی نوت 3)، پروژه K (گلکسی S5) و پروژه T (گلکسی نوت 4) اسامی پروژه های گذشته سامسونگ بوده است.

سامسونگ همواره از حروف برای پروژه های خود استفاده می کرده است. پس دلیل تفاوت این اسم رمز با نام صفر چیست؟ چرا S6 با پروژه صفر کلید خورده است؟ گویا سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی S6 با چشم اندازی متفاوت و کاملاً جدید است!

Samsung_Galaxy_NxT_concept_1

پروژه صفر نشان میدهد که سامسونگ در تلاش برای رسیدن به چیزی منحصر به فرد و متفاوت با گلکسی S6 است که دقیقا همانی است که ما از غول کره ای انتظار داریم. سامسونگ قادر به تحت تاثیر قرار دادن جهان با گلکسی S5 نبود و این امر به وضوح در آخرین گزارش درآمد سه ماهه شرکت منعکس شده است.

این غول کره ای در حال فراهم آوردن و چیدن مقدماتی برای ساخت دستگاهی متفاوت است و می خواهد شاهکاری دیگر خلق کند.

برچسب ها سامسونگ , گلکسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟