loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 34 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

بی شک یکی از برتری‌های آی او اس و ویندوزفون آپدیت سر تا سری آن‌هاست. دستگاه های آی او اسی با اینکه بیش از 3 سال از عرضه ی آن می‌گذرد اما هنوز هم با آخرین نسخه ی آی او اس آپدیت می‌شوند. ویندوزفون نیز دست کمی از آی او اس ندارد بدین صورت که تا به حال تمامی دیوایس ها لومیا، ویندوز 8.1 را دریافت کرده‌اند. حال، باز هم خبری خوشآیند برای ویندوزفونی ها داریم.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید پس از معرفی ویندوز 10 آن را ویندوزی برای تمامی دیوایس ها معرفی کردند بدین معنی که از ایکس باکس گرفته و گوشی‌های همراه ویندوزی و صد البته کامپیوتر و پی سی-تبلت ها ویندوز 10 را دریافت می‌کنند.

امروز نیز خبری مبنی بر عرضه ی  ویندوز 10 برای تمامی گوشی‌ها ی ویندوزفونی انتشار یافت. ویندوز 10 امید بسیاری از کاربران است که برای بهبود ویندوزفون و رفع کمبود نرم افزاری چشم بدان دوخته‌اند. یکی از نگرانی‌های ویندوزفونی این بود که ویندوز 10 برای کدام گوشی‌ها عرضه می‌شود که با انتشار این خبر، نگرانی این افراد از بین رفت.

Nawzil که یکی از کاربران آزمایش کننده ی ویندوز 10 است خبرهای جدیدی را در توییتر خود  منتشر کرده است. بدین مضمون که تمامی دستگاه‌هایی که از ویندوز 8 و یا بالاتر بهره می‌برند می‌توانند به ویندوز 10 ارتقاء پیدا کنند. بدین معنی که مشکل سخت افزاری وجود نخواهد داشت و تمامی دستگاه‌هایی که از رم 512 مگابایت اسفاده می‌کنند نیز بروز خواهند شد.

همچنین Nawzil افزود که ویندوز 10 مانند 8.1 قابلیت انتخاب تصویر پس زمینه را داراست! که البته ما میدانیم شخصی سازی بسیاری در ویندوز 10 بر روی دیوایس های مختلف اتفاق می افتد.

برچسب ها ویندوز ۱۰ , آپدیت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟