loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 35 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سونی در تاریخ 12 شهریور امسال، در نمایشگاه IFA 2014 از خانواده اکسپریا زد 3 پرده برداری کرد. این خانواده شامل سه عضو اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت، اکسپریا تبلت زد 3 کامپکت، می شود. طبق آزمایشاتی که سایت های معتبر خارجی بر روی دو عضو کوچک خانواده یعنی اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت انجام دادند، می توان گفت این دو گوشی عمر باتری بسیار خوبی دارند. اما وضعیت برادر بزرگ خانواده چگونه است؟ آیا اکسپریا تبلت زی 3 کامپکت هم مانند دو عضو دیگر خانواده اکسپریا زد 3 عمر باتری بسیار خوبی دارد؟

باید به شما بگوییم جواب دو سوال بالا، کاملا مثبت است؛ وقتی نمره کسب شده توسط اکسپریا تبلت زد 3 کامپکت را در این تست ببینید، متوجه منظور ما می شوید. فقط باید قول بدهید که مثل ما دهانتان تا چند دقیقه باز نماند؛ زیرا ممکن است حشره ای وارد دهانتان شود و برایتان بد تمام شود :) . شما را به دیدن تصویری از این تست باتری که سایت فون آرنا آن را انجام داده است، دعوت می کنیم:

32323454

  سونی اکسپریا تبلت زد 3 کامپکت (واقعا اسم طولانی دارد!) توانست در تست باتری مشهور سایت فون آرنا 9 ساعت و 47 دقیقه دوام بیاورد که در یک کلام، فوق العاده است. باید یاد آوری کنیم که داریم در مورد تبلتی حرف می زنیم که تنها 6.4 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن فقط، 280 گرم است. شایان ذکر است این تبلت دارای IP65/68 می باشد و این بدان معنیست که این تبلت می تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد؛ وقتی تبلتی با این مشخصات بتواند 9 ساعت و 47 دقیقه در تست عمر باتری سایت مشهور فون آرنا دوام بیاورد، فوق العاده است.

این امتیاز، تقریبا 40 درصد بیش تر از Samsung Galaxy Tab S 8.4 است که جا دارد به مهندسین سونی تبریک بگوییم. در ضمن سونی حالت های Stamina Mode و Ultra Stamina Mode هم برای مواقع ضروری در این تبلت، در نظر گرفته است. امتیاز این تبلت در این تست، حتی از محصولات پر ادعا شرکت اپل، مانند IPad mini 3 و IPad Air 2 هم بیش تر است.

  جالب است بدانید که حداکثر روشنایی این تبلت، برابر 600 نیت است که تقریبا دو برابر آیپد ایر 2 روشنایی دارد و بازتاب نور محیط هم، در این تبلت بسیار کم تر از آیپد ایر 2 است؛ بنابراین دیدی که در فضای باز با این تبلت دارید، تقریبا دو برابر آیپد ایر 2 می باشد. این نشان می دهد که این تبلت، فقط در زمینه باتری از رقبایش برتر نیست!

برچسب ها سونی , اکسپریا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟