loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 17 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

همان طور که می دانید، تبلت نکسوس 9 دارای صفحه‌ نمایش ۸.۹ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد؛ قطعا با وجود چنین صفحه نمایشی، کاربران بیش از هر زمان دیگری، نگران عمر باتری دستگاه خود هستند. راه چاره چیست؟ تست عمر باتری؛ تست عمر باتری می تواند تکلیف کاربر را مشخص کند و بگوید که عمر باتری هر دستگاه، تا چه حد رضایت بخش است. با رویت همراه باشید تا به شما بگوییم که تا چه حد می توانید روی باتری گوگل نکسوس 9 حساب باز کنید.

ابتدا با هم تصویری از تست عمر باتری نکسوس 9 که توسط سایت فون آرنا انجام شده را ببینیم:

همان طور که مشاهده می کنید، گوگل نکسوس 9 توانست در تست عمر باتری سایت فون آرنا، 9 ساعت و 24 دقیقه دوام بیاورد که اگر رزولیشن نمایشگرش را در نظر بگیریم، می توان عمر باتری اش را بسیار خوب دانست. در واقع با استفاده معمولی، می توان از نکسوس 9 تا 2 روز شارژدهی را انتظار داشت. شایان ذکر است در این تست، Samsung Galaxy Note Pro 12.2 و Apple IPad Air 2 هر کدام به ترتیب 8 ساعت و 58 دقیقه و 7 ساعت و 27 دقیقه دوام آوردند که این نشان می دهد، عمر باتری آن ها از نکسوس 9، کم تر است.

اما زمان فول شارژ شدن دستگاه (زمانی که طول می کشد تا دستگاه از 0 تا 100 درصد شارژ شود) هم مهم است. باهم تصویر زیر را ببینیم تا از زمان فول شارژ شدن نکسوس 9 مطلع شویم:

طبق تصویر فوق، 254 دقیقه طول می کشد تا گوگل نکسوس 9، فول شارژ شود. در مقابل Samsung Galaxy Tab S 8.4 در 188 دقیقه فول شارژ می شود که مقداری سریع تر از گوگل نکسوس 9 فول شارژ می شود. Sony Xperia z2 tablet در زمینه مدت زمان فول شارژ شدن، مقداری از نکسوس 9 عقب تر است؛ برای فول شارژ شدن اکسپریا زد 2 تبلت، باید 342 دقیقه صبر کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟