loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 12 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

 Lumia RM-1090 اولین گوشی همراه با نام تجاری مایکروسافت گواهینامه TENAA چین را دریافت کرد. آرم مایکروسافت در قسمت جلویی و پشت دستگاه قرار گرفته استو خبری از آرم نوکیا نیست! با رویت باشید.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 35 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سونی در تاریخ 12 شهریور امسال، در نمایشگاه IFA 2014 از خانواده اکسپریا زد 3 پرده برداری کرد. این خانواده شامل سه عضو اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت، اکسپریا تبلت زد 3 کامپکت، می شود. طبق آزمایشاتی که سایت های معتبر خارجی بر روی دو عضو کوچک خانواده یعنی اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت انجام دادند، می توان گفت این دو گوشی عمر باتری بسیار خوبی دارند. اما وضعیت برادر بزرگ خانواده چگونه است؟ آیا اکسپریا تبلت زی 3 کامپکت هم مانند دو عضو دیگر خانواده اکسپریا زد 3 عمر باتری بسیار خوبی دارد؟

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 14 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

سامسونگ تمام دستگاه های شاخص خود را در سال 2014 منتشر کرده است. در حال حاضر دنیای تکنولوژی به نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی S6 چشم دوخته اند و هرگاه سامسونگ بخواهد کار به روی پرچمداری را شروع کند، جهان منتظر اعجوبه ای متفاوت است.

به گزارش منابع SamMobile سامسونگ در مرحله اول توسعه گلکسی S6 است. به طوری که نمی توان مشخصات و ویژگی های آن را تایید کرد. با این حال چیزی که مشخص شده است، اسم رمز عجیب و غریب آن است. بله پروژه ای به نام “پروژه صفر”

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 9 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

عنوان جدید از سری ندای وظیفه با نام Advanced warfare رسما و بصورت شبانه به خط انتشار وارد شد. این عرضه بصورت جهانی است و شما میتوانید سیل عظیمی از مردم را که برای خرید آن روانه شده اند را ببینید.

حمیدرضا احمدزاده بازدید : 15 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

این روزها در فضای وب اخبار به روزرسانی اندروید 5.0 بیش از هر خبر دیگری پیچیده است. هر کاربری نگران آن است که دستگاهش به روزرسانی را دریافت نکند. این به روزرسانی بزرگترین به روزرسانی گوشی همراه جهان تا به این تاریخ است و کاربرها از اینکه آن را دریافت کنند بسیار هیجان زده می شوند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟