loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 16 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

قبل تر نیز مایکروسافت چندین هزار از کارمندان بخش نوکیا را اخراج کرد و حال نیز بوی اخراج تیم های تبلیغاتی و بازاریابی به مشام میرسد. در ادامه با رویت همراه شوید.

وب سایت بیزینس اینسایدر گزارش داده است مایکروسافت این تعدیل نیرو را در چهارشنبه ی گذشته و تنها در داخل شرکت آغاز کرده است. در تابستان گذشته نیز خبری مبنی بر اخراج 18هزار کارمند مایکروسافتی بدنبال انجام برخی تغییرات و سیاست ها شاهد بودیم که انگار، اکنون با اخراج های پیاپی ای که مایکروسافت انجام داده است داریم به همان رقم 18هزار نزدیک می شویم.

بر اساس گفته ها و شنیده ها بر مبنای تصمیم عده ی زیادی از کارمندان حاضر در بخش تبلیغات و فروش در دفاتر انگلستان و آمریکا و چندین دفتر دیگر، که مسئولیت سرویس های بینگ، ایکس باکس و… را بر دوش می کشند.

ناگفته نمایند مدیران بخش های یاد شده تحت تاثیر این اخراج ها قرار نخواهند گرفت و مایکروسافت آنها را در جایگاه بهتری قرار می دهد و از حضورشان نهایت استفاده را می برد. انتظار می رود مایکروسافت پس از اخراج این گونه تیم های تبلیغاتی، بخواهد بازار یابی پیرامون محصولات خود را به عهده ی شرکت های بزرگ بازاریابی و تبلیغاتی بگذارد و روابطش را با اینگونه شرکت ها بیشتر کند.

آمارها وضعیت خوبی از نحوه ی تبلیغات مایکروسافت نشان نمی دهد. برای مثال در آماری که وب سایت eMarketer منتشر کرده است تنها 2.5 درصد از تبلیغات آنلاین مختص مایکروسافت است. درحالی که یکی از رقبای اصلی مایکروسافت یعنی گوگل، آمار 39.2 درصدی را داراست. فیسبوک نیز آماری 5.82 درصدی دارد.

قبل تر نیز نشانه هایی از تغییر سیاست های مایکروسافت در مورد خروج از بازار اینترنتی نیز دیده بودیم

برچسب ها مایکروسافت , اخراج ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟