loading...
رویت_اخبار فناوری
حمیدرضا احمدزاده بازدید : 10 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

امسال تقریبا نسل باتری های یک روزه منقرض شد.اولین گوشی ها که باتری با دوامی بالاتر از یک روز داشتند سونی اکسپریا زد ۲ و سامسونگ گلکسی اس ۵ بودند.حال پرچمداران جدیدی را که عمر باتری بیشتری دارند معرفی میکنیم 

شش ماه از آن جریان گذشت و اکنون عمر باتری پرچمدارها به بیش از 2 یا 3 روز می رسد. نکته مهم این است که این عمر مربوط به تولیدکنندگان بزرگ و پرچمدارانشان می باشد. در این راه سونی قطعاً شایسته تحسین و دست مریزاد است. چرا که با عرضه گوشی هایی زیبا و با عمر باتری خارق العاه و در عین حال باریک به پیشبرد این هدف کمک شایانی کرد.

در نهایت موتورولا با عرضه موتورولا DROID Turbo کلکسیون این غول ها را تکمیل کرد. اکنون ما می خواهیم به معرفی 5 پرچمدار را با بیشترین عمر باتری بپردازیم. البته این فقط معرفی برای باتری نیست. اگر شما باتری برایتان مهم است می توانید یکی از 5 پرچمدار تهیه کنید و با خیال راحت ساعت ها به مکالکه، وبگردی، بازی و… بپردازید.

قبل از هر چیز بنچمارکی از هر 5 پرچمدار هنگام مرور وب یا web-script تهیه شده است که با هم می بینیم.

2014-11-01_20-55-21

1- موتورولا DROID Turbo

احتمالاً شما دستگاهی را می خواهید که در عین حال که باریک است، عمر باتری طولانی داشته باشد. خوب این غیر ممکن است. حداقل اکنون غیر ممکن است. اما من دستگاهی میخواهم که اگر حتی ضخامت کمی بیشتر از سایر پرچمدارها داشته باشد، در عوض عمر باتری خارق العاده داشته باشد. موتورولا توربو اینگونه است. شاید این دستگاه نسبت به استانداردهای امروز کمی ضخیم به نظر برسد؛ اما جا دادن یک غول 3900 میلی آمپری زیر صفحه نمایشی 5.2 اینچی جز مهندسین موتورولا، کار مهندسین هیچ شرکتی نیست.

توربو با رکورد 10 ساعت 42 دقیقه با صفحه مداوم روشن یا به اصطلاح “screen-on” در بنچمارک ها بهترین عمر باتری را به دست آورد. بنابراین اگر از شارژر تنفر دارید، توربو بهترین انتخاب شماست.

Motorola-DROID-Turbo1

2- سونی Xperia Z3 Compact

این دستگاه فقط باتری قدرتمند ندارد. این یک “بچه غول” به تمام معناست. این زیبا کمی بیش از 10 ساعت در بنچمارک با ما بود. یعنی پس از غول شماره اول، در رده دوم قرار گرفت. ناگفته نماند که مشخصات این “بچه غول” دقیقاً شبیه پدرش یعنی Z3 است و اکنون بهترین گوشی کمپکت موجود در جهان است!

Sony-Xperia-Z3-Compact2

3- سونی Xperia Z3

با وجود صفحه نمایش بزرگتر و تراکم پیکسلی بیشتر، عمر باتری Z3 بسیار نزدیک به دو صدرنشین دیگر است. با رکورد 9ساعت و نیم، می توان گفت که Z3 گل کاشت. باتری آن 3200 میلی آمپر حجم دارد که سونی ادعا می کند تا دو روز با کار مداوم دام می آورد.

Sony-Xperia-Z33

4- هواوی Ascend Mate7

Ascend Mate7 نه تنها از نظر اندازه نسبت به سایر فبلت های 6 اینچی جمع و جورتر به نظر می رسد، بلکه در پشت آن باتری 4100 میلی آمپری جا خوش کرده است. این فبلت در تست ما بیش از 9 ساعت زنده ماند. این رکورد بهترین رکورد در میان فبلت ها محسوب می شود. اگر ناراضی هستید باید بگویم که این 9 ساعت مربوط به فبلتی است که بدنه آن از آلومینیوم ،بسیار سبک و همراه با اسکنر اثر انگشت عرضه می شود.

Huawei-Ascend-Mate75

5- سامسونگ Galaxy Note 4

خوب می رسیم به شاهکار گوشی های همراه جهان. سامسونگ گلکسی نوت 4 با صفحه نمایش QHD. ابتدا فکر کردیم که این فبلت با صفحه نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن بالا در تست ما سربلند نخواهد شد. اما این غول دنیای تکنولوژی توانست عمری برابر با 8 ساعت و 43دقیقه داشته باشد. اگر سایز صفحه نمایش، روزلوشن QHD و باتری 3220میلی آمپری آن را در نظر بگیرید به این نتیجه می رسید که این نتیجه شگفت انگیز است. می توان گفت شاهکار است.

Samsung-Galaxy-Note-46

دیدگاه ها منتظر شما هستند!

برچسب ها باتری ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مارا در آپارات دنبال کنید. http://www.aparat.com/roit
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برند مورد علاقه شما کدام است؟